Zanim wyjedziesz na wakacje
Po zarezerwowaniu wakacji w Eurocampie, możesz zacząć odliczać dni do wielkiej przygody i cieszyć się zabawą, która czeka Cię na campingu! Jednak, zanim oddasz się wakacyjnej przygodzie, jesteśmy tu, by pomóc Ci upewnić się, że będziesz gotowy na te wyjątkowe dni.
Twoje konto Mój Eurocamp
Przed wakacjami wszystkie informacje i dokumenty, które potrzebujesz, będą czekać na Ciebie w jednym miejscu – na Twoim koncie "Mój Eurocamp".
Po założeniu konta "Mój Eurocamp", znajdziesz w nim:
Szczegóły dotyczące Twojego campingu i zakwaterowania.
Możliwość przeglądu i aktualizacji informacji o uczestnikach podróży.
Podgląd kosztów i możliwość dokonania płatności, zarówno w ratach, jak i jednorazowo.
Opcję pobrania i wydrukowania dokumentów wakacyjnych.
Możliwość dodania dodatków, takich jak pościel, ręczniki plażowe czy pakiety powitalne.
Możliwość poinformowania nas o szacowanej godzinie przyjazdu oraz rejestracji samochodu.
Zameldowanie oraz obowiązkowe sprzątanie końcowe
Na około 2 tygodnie przed rozpoczęciem pobytu wyślemy Ci link, dzięki któremu będziesz mógł dokonać wstępnego zameldowania, co przyspieszy formalności po przyjeździe na camping. Podczas tego procesu poprosimy Cię także o opłacenie opłaty klimatycznej i/lub podatku ekologicznego, dzięki czemu nie będzie konieczności płacenia ich na miejscu. Dodatkowo zostaniesz poproszony o zweryfikowanie swojej karty płatniczej, którą obciążymy kwotą 1€, na wypadek, gdybyśmy musieli pobrać z niej opłatę za niewykonanie obowiązkowego sprzątania końcowego.
Szkody w zakwaterowaniu i wyposażeniu:
W przypadku uszkodzenia zakwaterowania lub wyposażenia możemy obciążyć kartę kredytową kwotą do 1000€, aby pokryć powstałe szkody.
Standardowo zameldowanie na naszych campingach odbywa się między godziną 16:00 a 19:00.
Jeśli przyjedziesz wcześniej, poinformuj zespół recepcji, że jesteś już na campingu, a oni, w ramach możliwości, zadbają o to, abyś mógł skorzystać z udogodnień, podczas Twojego oczekiwania. Warto również wysłać wiadomość na numer telefonu komórkowego przedstawiciela Eurocamp, aby poinformować go o swoim przybyciu – może się zdarzyć, że Twoje zakwaterowanie będzie gotowe przed 16:00. Jeśli przyjedziesz natomiast bardzo późno, ochrona campingu będzie miała dla Ciebie mapę i klucze do Twojego zakwaterowania. Następnego dnia odwiedź recepcję, aby dokończyć proces zameldowania.
Sprzątanie końcowe - czynności do wykonania
Dbamy o wysoki standard zakwaterowania, które oferujemy naszym gościom, dlatego prosimy o traktowanie go jak własnego domu podczas pobytu.
Aby było to możliwe, prosimy o wykonanie kilku czynności przed opuszczeniem zakwaterowania. Zakres obowiązków może się różnić w zależności od miejsca pobytu i rodzaju zakwaterowania.
Po każdym wymeldowaniu, nasz zespół na miejscu dokładnie sprawdzi każde zakwaterowanie i przeprowadzi gruntowne sprzątanie, aby wszystko było idealnie czyste i higieniczne dla kolejnych gości.
Jeśli po przyjeździe na camping uważacie, że zakwaterowanie wymaga dodatkowego przygotowania, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym zespołem na miejscu.
Gdy sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę lub zostało wykupione jako dodatkowa usługa
Przed opuszczeniem zakwaterowania prosimy o:
1. Sprzątanie:
Umycie naczyń i schowanie ich do szafek (oraz opróżnienie zmywarki, jeśli jest na wyposażeniu),
Wyczyszczenie grilla i ekspresu do kawy,
Opróżnienie i rozmrożenie lodówki.
2. Pościel:
Zdjęcie wypożyczonej pościeli (prześcieradeł, poszewek na poduszki) i włożenie jej do jednej z poszewek, a następnie zostawienie przy wejściu,
Położenie wypożyczonych ręczników na podłodze,
Złożenie kołder i pozostawienie ich na łóżkach,
Niezdejmowanie plastikowych pokrowców z materacy i poduszek.
3. Porządkowanie:
Opróżnienie wszystkich koszy i wyniesienie śmieci oraz segregowanych odpadów do wyznaczonych miejsc,
Niepozostawianie śmieci wewnątrz ani na zewnątrz zakwaterowania.
4. Sprawdzenie:
Zamknięcie wszystkich okien,
Usunięcie wszystkich produktów z szafek,
Sprawdzenie szafek, szuflad i przestrzeni pod łóżkami pod kątem pozostawionych rzeczy,
Kara za niewykonanie sprzątania - do 70 €
Gdy sprzątanie końcowe nie jest wliczone w cenę ani nie zostało wykupione jako dodatkowa opcja
Przed opuszczeniem zakwaterowania prosimy o:
1. Sprzątanie:
Umycie naczyń i schowanie ich do szafek (oraz opróżnienie zmywarki, jeśli jest dostępna),
Wytarcie blatów, półek, kuchenki mikrofalowej, płyty grzewczej i piekarnika,
Wyczyszczenie grilla i ekspresu do kawy,
Opróżnienie, rozmrożenie i dokładne wyczyszczenie lodówki,
Wytarcie stołów, krzeseł oraz poduszek na siedziskach,
Umycie prysznica, toalety i umywalki,
Opróżnienie i wytarcie wszystkich szafek i szuflad.
2. Pościel:
Zdjęcie wypożyczonej pościeli (prześcieradeł, poszewek) i włożenie jej do jednej z poszewek, a następnie pozostawienie przy wejściu,
Położenie wypożyczonych ręczników na podłodze,
Złożenie kołder i pozostawienie ich na łóżkach,
Niezdejmowanie plastikowych pokrowców z materacy i poduszek.
3. Porządkowanie:
Opróżnienie wszystkich koszy i wyniesienie śmieci oraz segregowanych odpadów do wyznaczonych miejsc,
Niepozostawianie śmieci wewnątrz ani na zewnątrz zakwaterowania,
Zamiatanie i umycie wszystkich podłóg.
4. Sprawdzenie:
Zamknięcie wszystkich okien,
Usunięcie wszystkich produktów z szafek,
Sprawdzenie szafek, szuflad i przestrzeni pod łóżkami, czy nie zostały w nich rzeczy osobiste.
Kara za niewykonanie sprzątania - do 150 €
Wyjątki
Na niektórych campingach oraz w przypadku wybranych typów zakwaterowania powyższe zasady dotyczące sprzątania końcowego mogą nie obowiązywać. Dotyczy to głównie campingów partnerskich, które stosują własne zasady sprzątania – przykładem jest Masai Lodge na campingu CD013 Sanguli.
Jeśli taki wyjątek dotyczy Twojej rezerwacji, otrzymasz o tym informację na voucherze, który zostanie wysłany około 4 tygodnie przed wyjazdem.