Zadzwoń i zaplanuj swoje rodzinne wakacje

71 793 22 22

zamów katalog newsletter mój eurocamp blog            

Szukaj


 

Camping Plus Sp. z o.o.

Camping Plus Sp. z o.o. działa w imieniu i na rzecz Greenbank Holidays Ltd, Chelford House, Gadbrook Park, Northwich, Cheshire CW9 7LN, Wielka Brytania.

 

Minimalny pobyt/rezerwacja

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest rezerwacja minimum 3 noclegów na jednym campingu. Nie przyjmujemy rezerwacji, jeżeli chcą Państwo zarezerwować u nas tylko 1 lub 2 noclegi. Jeżeli jednak Wasz pobyt trwa przynajmniej 3 noce na jednym campingu, możecie następnie odwiedzić dowolną ilość campingów. Nie organizujemy też turnusów.

Nie ma możliwości przyjęcia zamówienia na dwa lub więcej zakwaterowań na ten sam wyjazd, przez jedną osobę.

 

Potwierdzenie rezerwacji

Po odebraniu zamówienia telefonicznego lub po otrzymaniu wypełnionego na naszej stronie internetowej formularza prześlemy do Państwa e-mail informujący o tym, że rezerwacja została dokonana, a dokumenty są gotowe do pobrania w zakładce ‘Mój Eurocamp’ na naszej stronie internetowej eurocamp.pl . W tym e-mailu otrzymacie Państwo dane niezbędne do zalogowania. Potwierdzenie rezerwacji będzie zawierać rachunek na opłatę rezerwacyjną 160 zł oraz rachunek za pobyt.

Prosimy o sprawdzenie wszystkich informacji na rachunku oraz zgłoszenie nam ewentualnych niezgodności.

 

Opłata rezerwacyjna 160 PLN

Kwota 160 PLN to BEZZWROTNA opłata za rezerwację, NIE JEST ona odliczana od ceny końcowej oraz jest pobierana niezależnie od terminu dokonania rezerwacji i długości pobytu na campingach. W kwocie tej jest zawarte podstawowe ubezpieczenie BASIC dla wszystkich wyjeżdżających. Wyżej wymienioną kwotę należy wpłacić w terminie 7 dni od daty wystawienia potwierdzenia.  Jeżeli otrzymamy opłatę, uznamy, że zaakceptowaliście Państwo rezerwację oferowaną na warunkach opisanych w naszym katalogu i stronie internetowej oraz, że zapoznaliście się z zawartością niniejszego tekstu. Jeżeli natomiast w ciągu 7 dni nie otrzymamy opłaty 160 PLN uznamy, że zrezygnowaliście z wyjazdu.

 

Opłata za pobyt

Rachunek końcowy za wczasy jest dostępny w zakładce ‘Mój Eurocamp’ na naszej stronie internetowej eurocamp.pl. Należy go opłacić w terminie wskazanym na rachunku.

Jeżeli w podanym czasie nie otrzymamy wpłaty uznamy, że zrezygnowaliście z wyjazdu.

 

Waluta

Nasze ceny za pobyt na campingach i ubezpieczenie podane są w złotówkach.


Ceny

Pracownik zajmujący się rezerwacją zawsze będzie starał się udzielać dokładnych informacji oraz podawać aktualne ceny. Jednakże możemy brać odpowiedzialność tylko za ceny podane na otrzymanych rachunkach.

 

Ubezpieczenie

Wszyscy nasi klienci otrzymują od nas ubezpieczenie w wariancie Pakiet Basic (Ogólne Warunki Ubezpieczenia załączone są jako osobny dokument .pdf w Państwa profilu w zakładce ‘Mój Eurocamp’) dla wszystkich uczestników wyjazdu, na cały pobyt na naszych campingach (do 22 dni).

Jeżeli chcą Państwo wykupić wyższy wariant ubezpieczenia lub ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki, prosimy o zapoznanie się z informacjami w zakładce ‘Ubezpieczenie’ https://eurocamp.pl/ubezpieczenie

 

Voucher Podróżny

Po uiszczeniu wszystkich opłat, na ok. 4 - 2 tygodnie przed datą pierwszego noclegu, otrzymacie od nas wiadomość e-mail informującą o możliwości pobrania ze strony eurocamp.pl (zakładka ‘Mój Eurocamp’) swoich dokumentów podróżnych, z którymi należy udać się na wakacje. Pakiet Podróżny zawiera m. in. Holiday Travel Voucher oraz inne przydatne informacje. 

 

Zmiany w rezerwacji

Jeżeli chcielibyście wprowadzić jakieś zmiany w rezerwacji, jest to możliwe pod warunkiem, że wybrane miejsca i zakwaterowania są jeszcze dostępne. Jednocześnie zaznaczamy, że system rezerwacji Eurocamp jest skonfigurowany w sposób zapewniający jak najbardziej efektywną sprzedaż, co oznacza, że nie zawsze istnieje możliwość skrócenia lub wydłużenia pobytu.

UWAGA! Dokonywanie zmian w rezerwacji, która nie jest opłacona kwotą końcową jest bezpłatne. Jeżeli po wniesieniu opłaty końcowej  chcecie dokonać zmiany rezerwacji dotyczącej Waszego pobytu (miejsca, daty, rodzaju zakwaterowania), pobrana za to będzie dodatkowa opłata w wysokości 50 PLN. Jeżeli po dokonaniu zmiany powstaną różnice w cenie wakacji, stosowane są opłaty takie, jak przy ‘Rezygnacji z urlopu’ plus 50 PLN za zmianę.

Na 21 lub mniej dni przed wyjazdem nie przyjmujemy zmian polegających na całkowitej zmianie terminu wakacji. Istnieje możliwość przepisania rezerwacji na osoby trzecie – taka zmiana traktowana jest jako dokonanie nowej rezerwacji, w związku z tym wiąże się z ponownym wniesieniem 160 PLN opłaty rezerwacyjnej  za zmianę przez nowych uczestników wyjazdu (opłata końcowa za wakacje jest przepisywana). Zmian w rezerwacji można dokonywać do maksymalnie 48 godzin przed datą rozpoczęcia pobytu, którego ta zmiana ma dotyczyć.

Jeżeli chcecie zmienić swoją rezerwację podczas pobytu na campingu, prosimy pamiętać, że takie zmiany są zawsze dokonywane bezpośrednio u naszych przedstawicieli na miejscu. Prosimy także wziąć pod uwagę, że w takiej sytuacji będziecie poproszeni o uiszczenie dodatkowej opłaty administracyjnej (ok. 40 EUR). W takim przypadku nie obowiązują ceny podane w naszym katalogu oraz stronie internetowej, jak też oferty specjalne i zniżki.

  

Jeśli zmienimy Wasze plany

W niektórych przypadkach możemy być zmuszeni do zmiany Waszej rezerwacji. Możecie wybrać wtedy jedną z trzech możliwości:

  • zaakceptować zmianę;
  • zarezerwować miejsca na innym, dostępnym campingu;
  • zrezygnować z wyjazdu (zwracamy pieniądze wpłacone za rezerwację).

 

Rezygnacja z urlopu

Po otrzymaniu pełnej opłaty za wakacje, klientowi w każdej chwili przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Po otrzymaniu rezygnacji klienta z wakacji, Eurocamp dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy po potrąceniu adekwatnych, poniesionych kosztów przez naszą firmę. Koszty te, w zależności od terminu anulacji rezerwacji, wynoszą standardowo:

  1. 40% wpłaconej kwoty końcowej za wakacje - gdy anulacja nastąpiła do 56 dni przed rozpoczęciem wczasów; 

  2. 70% wpłaconej kwoty końcowej za wakacje - gdy anulacja nastąpiła od 55 do 15 dni przed rozpoczęciem wczasów;

  3. 90% wpłaconej kwoty końcowej za wakacje - gdy anulacja nastąpiła 14 lub mniej dni przed rozpoczęciem wczasów.

Jeżeli chcą się Państwo lepiej zabezpieczyć (np. na wypadek choroby), proponujemy wykupienie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji.

 

Wypoczynek poza sezonem

Wielu klientów decyduje się na wakacje poza sezonem, gdy pogoda jest często równie dobra, jak w lipcu i sierpniu, a plaże są znacznie mniej zatłoczone. Należy jednak pamiętać, że jednym z powodów, dla których ceny poza sezonem są niższe, jest fakt, iż niektóre z udogodnień na campingach mogą być nieczynne. Baseny podczas długiego weekendu w maju mogą być jeszcze nieczynne. Sklepy, restauracje i bary często otwarte są tylko w sezonie. Podobnie, animacje na campingu są organizowane zazwyczaj tylko od lipca do września. Prosimy pamiętać, że wszelkie podane przez nas daty otwarcia powinny być traktowane jako orientacyjne wskazówki.

 

Wyjazdy grupowe

Niektóre campingi nie akceptują grup. O szczegóły prosimy pytać naszych operatorów.

 

Reklamacje

Ewentualne skargi i reklamacje dotyczące Waszego pobytu na campingu przyjmujemy na piśmie do 30 dni od zakończenia Państwa wakacji.

 

Dane osobowe

Camping Plus Sp. z o.o. wprowadza do bazy komputerowej firmy dane klienta zawierające jego imię, nazwisko, adres, e-mail oraz datę urodzenia w celu przesłania katalogu oraz dokonania rezerwacji. Podanie danych przez klienta jest dobrowolne i oznacza jego zgodę na ich wprowadzenie do sytemu komputerowego. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia. Powyższe dane są chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

 

Postanowienia końcowe

Wszelkie spory lub roszczenia wynikłe z wykonywania umowy zawartej między Eurocamp (Camping Plus Sp. z o.o.) a Klientem, rozstrzygane będą przez strony polubownie, a w przypadku braku porozumienia,  przez sąd powszechny według ogólnych zasad właściwości.

Serwis stosuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania Serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.