Zadzwoń i zaplanuj swoje rodzinne wakacje

71 793 22 22

zamów katalog newsletter mój eurocamp blog            
Zamów katalog i wygraj wakacje w Toskanii dla całej rodziny!

Szukaj


 

Ceny

Ceny podawane są za wynajęcie całego namiotu lub mobile home'u na 1 noc za całą rodzinę. Cena nie jest zależa od ilości osób. Należy pamiętać, że nie można przekroczyć liczby podanej w naszych warunkach rezerwacji - czyli w namiocie może mieszkać 5-6 osób, w tym 4 osoby dorosłe a w mobile home'ie 5-8, w tym również tylko 4 osoby dorosłe.

 

Opłata za wypożyczenie pościeli i ręczników

Jeżeli są Państwo zainteresowani wypożyczeniem pościeli i ręczników, prosimy o poinformowanie o tym operatora podczas składania rezerwacji, bądź zaznaczenia tego w ‘Uwagach do zamówienia’ w formularzu ‘Rezerwacja’ (maksymalnie do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu). Cena za pojedynczy komplet (jedna osoba – pościel + 1 ręcznik) wynosi 70 zł, za komplet podwójny (dwie osoby – pościel + 2 ręczniki) 105 zł, za pościel do łóżeczka dziecięcego 50 zł. Cena za wypożyczenie kompletu dużych ręczników plażowych  (2 szt) wynosi 60 zł. Ceny dotyczą pobytu na jednym campingu, rezerwując więc pobyt np. na trzech campingach w/w opłata zostanie pobrana trzykrotnie.

 

Pakiet dla dziecka

Na większości campingów oferujemy dzieciom do lat 3 bezpłatny pakiet, zawierający m.in. wysokie krzesełko do karmienia oraz kojec. Można go zamówić do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.

 

Opłata za pobyt psa i kota

Na niektórych campingach w namiotach jak i w mobile home'ach typu Classic i Esprit mogą przebywać psy lub koty. Należy je zgłosić w momencie dokonywania rezerwacji. Opłata wynosi 20 PLN/noc. Równocześnie zaznaczamy, iż niezależnie od Eurocampu, opłaty mogą być również dodatkowo pobierane przez właścicieli campingów.

Oferty specjalne nie obejmują opłat za zwierzęta.

  

Sprzęt sportowy i gry planszowe

Możliwość skorzystania z naszego sprzętu dostępnego w recepcji Eurocampu na campingu uzależniona jest od popytu.

 

Jakość usług


Przyjmujemy pełną odpowiedzialność za zapewnienie noclegów oferowanych przez Eurocamp oraz za usługi świadczone przez naszych pilotów na odpowiednim poziomie, tak jak to opisaliśmy w naszym katalogu.

 

Wykwalifikowani piloci


W związku z tym, że trudno jest natychmiastowo znaleźć zastępstwo za naszych wykwalifikowanych pilotów (którzy mogą np. nagle zachorować), nie możemy zagwarantować ciągłości ich usług. Nie gwarantujemy również polskojęzycznej obsługi.

 

Wyjazdy grupowe

Niektóre campingi nie akceptują grup. O szczegóły prosimy pytać naszych operatorów.

 

Samochód

Prosimy pamiętać, że na niektórych campingach w pobliżu namiotu lub mobile home'u może być zaparkowany tylko jeden samochód. Jeżeli podróżujecie dwoma samochodami, drugi można zostawić na parkingu, który zazwyczaj znajduje się w pobliżu recepcji, czasami poza campingiem.


Opłaty za drugi samochód

Na większości campingów należy wnieść opłatę za parkowanie drugiego samochodu.

 

Podróż

Do Was należy zaplanowanie i zorganizowanie podróży. Nie zwracamy kosztów za niewykorzystane noclegi, jeśli przyjedziecie później lub wyjedziecie wcześniej.

 

Dokumenty

Przed wyjazdem otrzymacie od nas Holiday Travel Voucher potwierdzający rezerwację Waszego pobytu na campingu oraz zamówionych dodatkowych usług (pościel, ręczniki plażowe, pakiet dla dziecka, pobyt psa). Do Was należy zapewnienie sobie dokumentów niezbędnych w podróży.

 

Rzeczy zagubione

Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na campingu. Możemy pomóc w zorganizowaniu dostarczenia tylko rzeczy wartościowych jak dokumenty, aparat fotograficzny lub telefon.

  

Reklamacje

Ewentualne skargi i reklamacje dotyczące Waszego pobytu na campingu przyjmujemy na piśmie do 30 dni od zakończenia Państwa wakacji. Do zgłoszenia prosimy dołączyć Formularz Reklamacyjny podpisany przez naszego przedstawiciela na campingu oraz zdjęcia przedstawiające powód reklamacji. W przypadku ich braku nie będziemy mieli możliwości zbadania i rozpatrzenia Państwa zgłoszenia.

 

Katalog

Informacje dotyczące campingów (np. daty otwarcia i zamknięcia) ważne są w momencie druku i mogą ulec zmianie.

 

Zdjęcia i filmy klientów

Przesłanie do nas zdjęć i filmów oraz pozytywnych opinii na temat wakacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich publikacje.

 

Dane osobowe

Camping Plus Sp. z o.o. wprowadza do bazy komputerowej firmy dane klienta zawierające jego imię, nazwisko, adres, e-mail oraz datę urodzenia w celu przesłania katalogu oraz dokonania rezerwacji. Podanie danych przez klienta jest dobrowolne i oznacza jego zgodę na ich wprowadzenie do sytemu komputerowego. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia. Powyższe dane są chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

 

Camping Plus Sp. z o.o.

Camping Plus Sp. z o.o. działa w imieniu i na rzecz Greenbank Holidays Ltd, Hartford Manor, Greenbank Lane, Northwich, Cheshire, CW8 1HW, Wielka Brytania.

 

 

Serwis stosuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania Serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.